KUMA România – partener cu reputație pentru domeniul HoReCa

În domeniul amenajării spaţiilor publice, interesul acordat produselor de o calitate incontestabilă este în creştere. Cu toţii suntem încântaţi să descoperim din ce în ce mai frecvent hoteluri, restaurante, sau alte spaţii publice, chiar şcoli, sau clinici, în care interesul pentru un design atractiv şi funcţional este vizibil.

Frumusețea universală, atemporală și personalitatea puternică, sunt caracteristicile dominante ale colecțiilor KUMA. Limbajul de design extrem de precis aduce un plus de valoare atât într-o proprietate rezidențială privată, cât și în sectorul ospitalității, în general, unde oferă o stare de relaxare zilnică pentru toate simțurile. Aceasta este viziunea KUMA pentru HoReCa. Colecțiile custom made pentru HoReCa sunt create pentru a se potrivi perfect spațiului, indiferent că este vorba despre o chiuvetă, o cadă sau placa de duș, ori colecții pentru spațiile de primire. Toate acestea asigură o experiență vizuală și tactilă de neuitat, care creează spații în care îți dorești să revii.
De multe ori se întâmplă ca experiența dintr-o baie de hotel să o translatezi în propriul cămin, dorind să ai același concept KUMA, design Nordic, minimalist, care te face să te simți și acasă ca într-un spa.
Hotelurile, restaurantele și spațiile publice, în general își doresc să iasă în evidență prin concepte particulare, care să le exprime cât mai fidel identitatea și care să impresioneze în mod plăcut clienții. Pentru a transforma conceptele în realitate, HoReCa trebuie să apeleze la furnizori cu reputatie de necontestat, așa cum este KUMA România, care dezvoltă concepte moderne la nivel global. În România KUMA face acest lucru cu succes de 20 de ani, găsind întotdeauna formula ideală pentru amenajări bazate pe confort și un stil distinctiv.
KUMA este compania care a început să se preocupe din ce în ce mai mult de zona de amenajări a spațiilor publice, dedicând 60% din capacitatea sa de producție acestui segment. Prin atenția acordată spațiilor publice, KUMA a reușit să devină un brand aflat în preferinţele HoReCa, tocmai prin soluțiile personalizate pe care le oferă. Clienții pot alege din peste 80 de forme de boluri, 10 grupe de material și peste 75 de culori, toate produsele având certificare europeană și declarații de performanță.
În acest context, KUMA a participat pe 28 Martie, la evenimentul HoReCa Design. Un eveniment care susține alianța dintre producători, designeri și HoReCa, în cadrul căruia KUMA a prezentat principalele trenduri pentru zona de HoReCa, precum și modul în care compania se adaptează acestora.
KUMA subliniază faptul că spaţiile publice sunt prin natura lor locuri prin care mii de persoane trec zilnic. De aceea, obiectele de design precum blaturile pentru recepţie, lavoarele, căzile sau plăcile de duş trebuie să fie funcţionale, uşor de întreţinut, cu un design modern şi atractiv.
Excelenţa designului scandinav promovat de KUMA se reflectă armonios în colecţiile sale, care sunt ca nişte adevărate opere de artă. Acestea se remarcă prin performanțele tehnice și estetice, elemente esenţiale pentru succesul afacerilor cu publicul, în care aspectul vizual al produselor este extrem de important.
În România printre principalele proiecte care au ales brand-ul KUMA se numără lanțuri hoteliere de 4 și 5 stele (Continental, Novotel, Ibis, Ramada, Golden Tulip, Park Inn, Hilton), mall-uri (Băneasa Shopping Center, Sun Plaza, City Park, Promenada, Carrefour), complexe rezidențiale și de birouri (Willbrook-Glass House, Uppground Town, Floreasca Park, Globalworth-Bucharest One, The Bridge, Blue Rose, Renault, D’OR Office), stadioane (CFR Cluj, Arena Națională), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni, etc.
Fii diferit, Alege design-ul, alege KUMA.

20 ani de lifestyle şi design
signature

No Comments Yet.

What do you think?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *