Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.
[mc4wp_form id="4890"]
Zapisz Zapisz

TOMMY HILFIGER LANSEAZA CAMPANIA GLOBALA TOAMNA 2020 INSPIRATA DE SPIRITUL MOVING FORWARD TOGETHER

Campania va conecta consumatorii prin activari menite sa motiveze, sa uneasca si sa inspire toti fanii in crearea unui viitor mai bun.

· Tommy Hilfiger lanseaza o indrazneata campanie de sezon inspirata de spiritul Moving Forward Together (Impreuna mergem inainte).
· Campania are o abordare diversificata, reflectand fata moderna a Americii, si intruchipeaza intr-o maniera unica mesajul “Moving Forward Together.”
· Fanii vor fi invitati sa se alature initiativei de Moving Forward Together prin participarea la o multime de activitati, care vor include co-creatie digitala si servicii de reparatii croitorie in-store.
· #TommyHilfiger, #MovingForwardTogether si @TommyHilfiger.

Tommy Hilfiger anunta lansarea campaniei globale Toamna 2020, campanie care infatiseaza spiritul „Moving Forward Toghether” spre a construi un viitor mai bun. Pe parcursul sezonului, prin nenumarate initiative, care celebreaza filosofia ce sta la baza campaniei, fanii brand-ului vor fi invitati sa dezlantuie forta colectivului prin co-creatie si initiative personalizate precum si prin colaborari locale. Mesajul toamnei 2020, „Moving Forward Toghether”, este construit prin prisma angajamentului constant al lui Tommy Hilfiger de a crea o moda prin care „nimic nu se pierde si toata lumea este inclusa” si se lanseaza in Europa incepand cu data de 2 septembrie 2020.

„Cand intampinam extraordinare provocari sociale si economice, sa ramanem impreuna este cea mai puternica metoda de a merge inainte.” a spus Tommy Hilfiger. „Fiecare provocare este o oportunitate. Te poate duce cu un pas mai aproape de atingerea visului tau, iti poate revigora starea de a fi surprins, si te poate face mai creativ ca niciodata, cum nici nu banuiai ca ai putea fi. Prin Moving Forward Together, am pornit intr-o calatorie prin care ne dorim sa contribuim la reaprinderea scanteii creative si sa oferim ajutor acolo unde este cel mai mult nevoie de el.”

Set-up-ul campaniei Toamna 2020 a fost Ferma Disney, Golden Oak, unde fotograful Dan Martensen a reusit sa surprinda si sa celebreze prin forta imaginii frumusetea unicitatii culturale. In distributia campaniei se regasesc figuri iconice la nivel global, care pledeaza fiecare in modul sau unic pentru extinderea incluziunii. Printre influenceri se numara Alton Mason, Ralph Souffrant, Geron McKinley, Halima Aden, Dilone, Michaela DePrince, Soo Joo Park and Precious Lee.

Participam Impreuna la Creatie (Toghether We Create) – Activare de Co-Creatie La Nivelul Consumatorilor: Prin intermediul canalelor social media TOMMY HILFIGER, consumatorii vor fi invitati la nivel global sa co-creeze digital noi piese vestimentare, folosind resturi de materiale si reimaginandu-si stiluri din sezoane trecute, pe o platforma on-line special conceputa, care va putea fi accesata incepand cu 2 septembrie. Stilurile co-create vor fi disponibile spre cumparare, la nivel global, in anumite magazine din Europa, America si zona Asia-Pacific. Mai multe activari personalizate, cu elemente surprinzatoare, vor fi anuntate intr-o etapa ulterioara.

Impreuna cu Eroii Locali (Together with Local Heroes ) – Activarea atelierului de reparatii si croitorie Tommy: Deschis in tarile selectionate, Atelierul Tommy va oferi gratuit servicii de reparatii in magazin pentru orice tip de imbracaminte, in urma unor parteneriate cu croitori locali si artisti care au fost cel mai afectati de pandemie. Croitorii si artistii locali vor primi spatiu dedicat in magazin pentru a-si prezenta munca si a-si conduce business-ul, obtinand acces la noi potentiali clienti. Aceasta initiativa isi propune, de asemenea, sa prelungeasca viata stilurilor preferate ale consumatorilor, in conformitate cu misiunea generala a lui Tommy Hilfiger prin care „nimic nu se pierde si toata lumea este inclusa.” Primele ateliere Tommy se vor deschide la Hamburg si Dusseldorf pe 18 septembrie. Initiativa se va lansa si pe alte piete din Europa pe tot parcursul toamnei.

Activarile Moving Forward Together urmeaza mai multe programe filantropice lansate recent de Tommy Hilfiger. In timpul apogeului pandemiei, Tommy Hilfiger a donat 10.000 de tricouri albe celor care lucreaza in domeniul sanatatii. De asemenea, a lansat o initiativa de co-creatie care a invitat comunitatea TOMMY HILFIGER sa proiecteze o colectie capsula, veniturile adunate fiind ulterior donate eforturilor globale in lupta impotriva COVID-19. „Moving Forward Toghether” reprezinta un alt pas in a ajuta industria si comunitatile creative sa se refaca.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, #MovingForwardTogether si @TommyHilfiger.

18 ani de lifestyle şi design
signature

No Comments Yet.

What do you think?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *